ای بی رویددانلودرایگان بازی ونرم افزاراندروید Ab roid



PES 2012 Pro Evolution Soccer 1.0.5

مود شده |‌ فصل SEASON 13-14/COPA LIBERTADORES درج گردید

ورژن بازی همان ۱٫۰٫۵ میباشد

PES 2012 پس از مدت ها انتظار نسخه ۲۰۱۲ بازی معروف و زیبای Pro Evolution Soccer گرافیکی تر و واقع گرایانه تر از همیشه برای گوشی های موبایل منتشر شد! نسخه ۲۰۱۲ پیشرفته ترین، طبیعی ترین و راضی کننده ترین بازی فوتبال در سری بازی های محبوب PES است که تا به امروز ساخته شده است.



ادامه مطلب| دانلود


 

Stickman Soccer 2014

دانلود بازی فوتبال استیکمن ۲۰۱۴ – Stickman Soccer 2014 v2.7 اندروید 

نسخه فول بازی با امکانات بی نظیر را از دست ندهید!

Stickman Soccer 2014 یکی از زیباترین و جذاب ترین بازی های سری استیکمن می باشد که طرفداران آن به بیش از ۱۰ میلیون نفر می رسند! این بازی تجربه یکی از زیباترین و جذاب ترین بازی های فوتبال در سیستم عامل اندروید را برای شما به ارمغان می آورد. تیم ملی خود را انتخاب کنید و در مسابقات جام جهانی شرکت کنید.


ادامه مطلب|دانلود


دانلود رایگان بازی ایرانی گذرگاه

گرافیکی ترین بازی ایرانی، ساخته شده برای اندروید تا به امروز
تقدیم به روح پاک شهدا و همچنین جانبازان هشت سال دفاع مقدس
در ادامه ی نسخه اول، داستان بازی مربوط به گذرگاه و منطقه ای است استراتژیک برای انتقال ماشین آلات زرهی و تدارکاتی دشمن به جبهه ی اصلی. سنگر شما و همرزمانتان در نزدیک ترین نقطه به این گذرگاه واقع شده و ماموریت شما این است که با سلاح هایی که در اختیار دارید مانع از پیشروی دشمن شوید. (در پانزده مرحله و با سه نوع سلاح متفاوت)

ادامه مطلب | دانلود


icon

clash of clans

Clash of Clans پرطرفدارترین و محبوب ترین بازی آنلاین بصورت استراتژیک است که توانسته بیش از 1.5 میلیون کاربر را مجذوب خود کند!
بازی جنگ قبیله ها توسط Supercell طراحی شده و برای اسمارت فون ها منتشر شده است، این بازی به دلیل دارا بودن امکانات مختلف و استراتژی خاص بازی توانسته کاربران بسیاری را جذب خود کند و به سود بسیار بالایی هم دست یابد. 

ادامه مطلب|دانلود




ابزار وبلاگ

دانلود آهنگ جدید

افزایش بازدید

افکت و لینک دادن به عکس

دانلود بازی گذر گاه


ابزار وبلاگ

دانلود آهنگ جدید

افزایش بازدید

افکت و لینک دادن به عکس

دانلود بازی گذر گاه2
بازی گذر گاه